Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Waw

Av L - 30 september 2009 09:46

jag hittade en helt sjuk sida. http://www.apg29.se/

Det finns en blogg där... helt för mycket!

Dom är uppenbart kristen eller något sånt, och dom är ju sjuk!


Linda lever... Men de är väl inte så mycket mer. Jag har varit hel sjukt trött efter helgen. Jag längtar till i morgon när jag ska sätta mig på en buss kl. 8,00 och åka vidre mot Haparada(i). Men bussresan är 11 timmar lång!!!!

Jag och min morfar ska glida runt och ragga överallt mellan övertorneå till haparanda. Vi ska fika på Lopioberget. Kanske hälsa på lite här å där :) Åka på Alko på finska sida. (dit ska vi garanterat!) Där efter när vi hunit med allt detta så har jag ingen mer plan. Äta långfil ska jag göra men de är väl ingen plan riktigt, mer frukost. För där finns riktig, god långfil. Som vi alltid äter när vi är där uppe. Så klart!

Jag är fortfarande sjukt trött efter helgen. Ändå hade jag gärna gjort om de en helg till för Fan vad roligt ja har haft de. (plus eller minus vissa detaljer!) Hybis och Maria har roat mig en dag var :) Men jag ser lite fram mot bussen på å sätt att jag kan sova i timmar :) och de behöver jag verkligen! Först världens vrål helg sen jobba. Och går vi ut i kväll så behöver jag verkligen sova på bussen.. hehe. Aja...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 6 oktober 2011 13:14

Vi rullar igång den igen. Och jagr ska berätta allt. ;D Denna helg vill nog ingen veta något om.. mer än att va i Ånge. Tragiskt nog så åkte vi dit upp, och hur bra idé va de då.. Den va åt helevete. Slutade i ett helevete också. Fast i ånge mitt i n...

Av L - 30 september 2009 17:53

Nu har jag städat skrivbordet på Telia, det är rent. Från papper, post it lappar, nålar, roliga figurer. Ja nu är halva steget mot nytt jobb taget.   Men jag ska ha med mina rolga figurer som jag ritat under ett par samtal på Telia, jag ska hänga...

Av L - 24 september 2009 12:42

  i går när jag va hos tjejerna så berättade Hybis om rånet. De är som alla skriver som om de skulle vara en film. Men fy fan vad häftigt! Jag är lite ledsen att jag inte hade fått idén och att jag hade resurser till att genomföra detta. Dessa männ...

Av L - 22 september 2009 19:02

Jag har haft ont i magen.. vet inte varför. Om jag äter för ojämnt eller om de något annat trams. de går nog till sig. i dag fyller stefan år. Men men.. Födelsedagsfest på lördag?   Jag ar en nyhet men de säger jag i morgon!   Jag ska baka ...

Av L - 21 september 2009 16:03

Kyrkogården, Kikås, Mölndal En mamma och hennes dotter ~5 verkar vara på väg att besöka en grav. Dottern: Men hur vet man vilken det är som är rätt? Mamman: Jo, förstår du, det står namn på alla stenarna. Dottern tittar närmare på stenarna oc...

Ovido - Quiz & Flashcards