Alla inlägg under november 2008

Av L - 30 november 2008 20:54

Trött, tröttare, Linda. Hemma efter jobbet igen. Ännu en till dag har jag överlevt. Grattis till mig. Men de är ju en fördel att överleva jobbdagarna annars kan de bli en aning svår att jobba och tjäna pengar. Ingen julskyltning i kväll heller. Hade varit mysigt. Har aldrig missat en julskyltning förut. Men i år jobbar man fram till för länge. Men nu blir de tven igen. Hörs hej

Av L - 28 november 2008 10:57

Jag känner efter nu hur det känns.. och det känns... oönskad, bortglömd, billig och kanske en aning lättsåld. Ingen frågar mig vad jag vill eller om jag vill få de så här. Utan det bara händer jag får inte ens säga om jag vill jobba någon annanstans eller om jag vill vara kvar. Jag känner mig så överkörd. Och jag har inte lust att gå dit på ett bra tag, ungefär tills jag glömt vad som hänt.


Jag kan berätta vad som har hänt jag har "blivit såld" mer eller mindre. Och det finns inget som är roligt med det här. Man blev ständigt nervös, orolig och känner sig så jävla oönskad så de finns inte. Jätte roligt!


Annars då? ja va... de är bra annars. Va och åkte madrass med Mamma Mu och Pojken Mu (Angie och Tiger) i går. Det va skoj som fan! Men vi är ganska kräsna kan jag lova, vi åkte runt i hela stan och kollade på kanske 3-4 backar. Innan vi beslutade oss för Sidsjö. Sidsjöbacken blev vinnaren.

När jag kom hem så sa Björn att han till och med hade ångrat att han inte hängde med. Men nästa gång kanske.

Efter snö åkandet så åkte vi hem hämtade pengar och sedan mot ICA Maxi och Max. A plockade den största godispåsen jag någonsin har sett!!!!!!! Den vägde 2,09 eller något sånt, och den lilla papperspåsen hon hade plockat i den tyckte jag synd om. För han hade inget lätt jobb att hålla i 2 kg godis som nått och jämnt fick plats där i. Sjukt mycket godis! Den kostade ca. 144 kr. Haha, bra jobbat.


Nä nu ska jag måla mina tomtar  jag har köpt(, på Panduro.) Det ska blir Hårdrockstomtar! Tänkt måla dom svart med döskallar på, kanske.

 Lägger kanske upp något fin bild på dom senare.

Hörs Hej!

Av L - 27 november 2008 08:26

Av L - 27 november 2008 08:12

På den här bloggen finns ett par bilder från i lördags.

http://aangelicaas.blogg.se/2008/november/alkohal.html?_tmp=de44b08d9cf7426b7f6838e49285132c2d4f01d9


Det är kasnke hur kul som hellst att se alla bilder nu ett par dagar efteråt. För nu skrattar man åt dem. Hade jag sett dem i söndags så hade jag förmodligen fråga vad vi gjorde på dom.


Sen har jag hittat ett par bra låtar med så klart Tila Tequila.

Men dom är bra, de tycker jag i allafall. Dom passar bra till våra tjejfester. ;)

Eller hur tjejer?!

Av L - 26 november 2008 08:15

Alla ni dumma idioter, som inte kan köra bil främst på vintern! Ta bussen, samåk med någon, köp en helikopter, gör vad som hellst men va inte på vägen körandes en bil. När man kör mindre än 60 på en 90 väg så ska man fan inte ha ett körkort. Inte när det inte är snömodd, inte dimma och inte så mycket halare än någon annan dag. För då kan man inte köra bil! Om man måste köra så sakta.

Jag ger mig fan på att dessa människor har kört ihjäl ett flertal personer.


Okej, om ni nu mot alla odds måste ta bilen själva. Håll er på sidan då inte mitt i vägen. Så att alla som vill kan köra om. Men nä... Alla ni idioter älskar ju uppenbarligen att ligga mitt i vägen. Va fan, tror ni att ni har mycket mer fäste där än på sidan? Svar NEJ, det har ni inte! Inte i eran fart. Varje jävla morgon är det alltid några sånna här ute på vägen. Hoppas att ni dör! För ni kommer ju att köra i hjäl er. Ni kan ju inte köra bil!


Jag kan inte förstå varför man vill hindra trafiken på sättet som dessa personer gör. Har dom inga vinterdäck? Jaha.. Men köp ett par då. Och skulle de va så att dom inte har råd, ja då är de bara att sälja bilen! Har dom inte ens råd med ett par vinterdäck, så har dom fan inte råd med en bil heller.


Nu ska ni inte tro att jag alltid kör som en galning, jag kör oftast i trafiken enligt hastighetsskyltarna. I allafall på morgonen när de är mycket folk ute.  Sen hur jag kör på kvällarna när alla sover de va en annan sak, men de hör inte hit. :) Men en sak kan jag lova jag bangar inte att tuta på folk som gör fel. Ja, i den här jävla stan bilr man fan döv snart av allt jag måste tuta.

Av L - 26 november 2008 08:14

I går va det löning, Tack för den lönen säger jag bara. Den var så hemskt efterlängtad.


Hur som hellst hade vi ju våran "adventsstädning" här i måndagskväll. Och när jag skulle julpynta så insåg jag ju att jag inte hade nästan något "pynt" alls. Så i går innan jag började jobba gick jag och köpte tre jultomtar och två granlampor, kan man väl säga. Dom ser inte ut som granar men har formen av ett par. Men dom är gjorde så dom ser ut som ståltråd. (Med den där beskrivnigen fattar väl ingen vad jag menar. ) Men det gör inget. Dom var fina i allafall. Så nu är de bara en stjärna som ska upp i köket, kanske i kväll. Sen är jag nästan nöjd. Utan julgran.

Av L - 24 november 2008 08:23

Av L - 24 november 2008 08:21

Ovido - Quiz & Flashcards