Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Ey! Jag lever!

Av L - 19 september 2009 17:38

Ja då hade man överlevt ännu en fredag med lite alkohol.

Jag slapp sitta hemma själv och jag behövde inte ens vara hemma, vilket lyx. I mina ögon.


I går va vi å bastade jag ett par tjejer (Lina o äilen.) sen drack vi lite till med armbrytning, starka lyft, och sen gammla espan, nya momento (?)

Det va väl så de heter? Och sen så klart lite efterfest... som alltid.


Aja jag berättar mer när jag har tid. typ i morgon eller månadgen? Kanske.. vi får se vad vi hittar på i kväll.


Ja då vet ni vart ni hittar mig i helgen och vad jag har för mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 6 oktober 2011 13:14

Vi rullar igång den igen. Och jagr ska berätta allt. ;D Denna helg vill nog ingen veta något om.. mer än att va i Ånge. Tragiskt nog så åkte vi dit upp, och hur bra idé va de då.. Den va åt helevete. Slutade i ett helevete också. Fast i ånge mitt i n...

Av L - 30 september 2009 17:53

Nu har jag städat skrivbordet på Telia, det är rent. Från papper, post it lappar, nålar, roliga figurer. Ja nu är halva steget mot nytt jobb taget.   Men jag ska ha med mina rolga figurer som jag ritat under ett par samtal på Telia, jag ska hänga...

Waw

Av L - 30 september 2009 09:46

jag hittade en helt sjuk sida. http://www.apg29.se/ Det finns en blogg där... helt för mycket! Dom är uppenbart kristen eller något sånt, och dom är ju sjuk!   Linda lever... Men de är väl inte så mycket mer. Jag har varit hel sjukt trött eft...

Av L - 24 september 2009 12:42

  i går när jag va hos tjejerna så berättade Hybis om rånet. De är som alla skriver som om de skulle vara en film. Men fy fan vad häftigt! Jag är lite ledsen att jag inte hade fått idén och att jag hade resurser till att genomföra detta. Dessa männ...

Av L - 22 september 2009 19:02

Jag har haft ont i magen.. vet inte varför. Om jag äter för ojämnt eller om de något annat trams. de går nog till sig. i dag fyller stefan år. Men men.. Födelsedagsfest på lördag?   Jag ar en nyhet men de säger jag i morgon!   Jag ska baka ...

Ovido - Quiz & Flashcards