Alla inlägg under februari 2008

Av L - 24 februari 2008 08:54

I går, hädr noll- Vi satt ochmig jag och Linda H sen åkte vi in till stan men vi missade eller sket i Lazee. Träffade Rikard sen åkte vi hem. Det blev inget alls med andra ord:o) hhhehe

Av L - 23 februari 2008 19:20


Det här en en riktig pissig helg!
Inget går bra, allt går skit. På jobbet är de plågsamt och pirvatlivet är väl inte direkt så jävla mycket bättre.
I dag har nog inget gått bra, faktiskt. På jobbet så har jag fått hjärnsläpp ca 800 grr i minuten. Fast jag fick ju ut all mat. Till och med till rätt personer.
Jag changsar på att det kommer skita sig på något sätt i kväll också. Varför skulle något gå bra den här helgen? Så är de!


I går åkte jag och Elin och hälsade på och sov hos Mammsen och Pappsen i allafall. De var roligt. Fast sen på kvällen när vi klev utanför ytterdörren va de inte så roligt längre.
Och en sak har jag funderat på. Varför är killar så jävla sur? Aja, tänker inte gå in på de. Men vad som än händer så är det eller så gör man tydligen fel. Skoj! Fast det tycker inte jag! Så de så!


Nu sitter jag och väntar på att Linda H ska komma hit vi tänkte åka in på stan och kolla på Lazee :o) JIPPI!!!!!!!!
Han spelar här i kväll. Fy fan! Jag kommer nog att svimma för att han är så bra. Hahaa.. Linda får hålla upp mig, så att jag inte blir ihjältrampad till honom på senen i allafall. Det går ju inte.
Det kommer nog att bli fränt. ;o) Haha.. nä nu överdriver jag. Men det blir skoj. Absolut. Alltid soj att kolla på människor man tycker är bra när de "uppträder". Kung!
Tänkte väl ta ett dyk in i duschen nu innan hon kommer. Det blir nog bra de. Aja, i morgon jobba igen. Uscha! Vill inte så där när de inte är några folk som är på Birsta. Inte alls skoj.


Men Bajs Bajs som Elin och jag brukar säga. Vi hörs nog i morgon. (kanske i natt. Det märkes.. )

Av L - 22 februari 2008 14:37


Nä, Katta ingen mer räkning :o) haha.
En sak till Katta. JAG SAKNAR DIG SOM FAN!


Och nu sitter jag här vid daton igen. Vet inte vad som händer i kväll eller jo en sak vet jag. Jag ska till Mamma och Pappa en sväng i allafall. Jag saknar dom också. Lite grann :o)
Min mamma och pappa ska kolla på bil på söndag också berättade dom. En volvo c30 eller va de kanske c50 eller inte fan vet jag vad den ehetr :OP en Volvo En sån där nyare rundare tror jag de ser ut som.
Hoppas dom köper den det vore skoj med ett nytt vrålåk. :oD 


Nu har jag inte något emr att skriva förutom att jagär så glad för prinsen.
Hörs hej

Av L - 21 februari 2008 22:51


Väldens bästa överaskning. Björn kom hit i går kväll.


Jag har tänk på en sak. Hur ska jag lyckas spara pengar?
Jag har råd med de. Det vet jag. Men jag ärlite för duktig på att "hitta" saker i Köpcentret där jag jobbar.
Inte bra Inte bra. Men jag skulle verkligen behöva spara. Till tex. En ny tv, en ny bil, en ny lägenhet/hus :o) Hehe jag har ju allt men an vill ju alltid byta upp sig.
Och angående lägenheten/hus så spara jag för att kunna köpa en inte hyra en dyr. Det är så mycket bättre har jag märkt att äga den lägenhet man bor i, man kan göra vad man vill just nu renoverar jag ju hallen. Sedan ska jag väl ta köket någon gång också.
Se där en sak till jag behöver spara pengar till.

Men åter till problemet. Hur ska jag klara de? Jag lever väl inte lyx just nu heller. Fast jag har ju jäkligt bra de kan jag ju hålla med om. Jag lever inte snålt. Och köper allt jag vill ha, där är ju problemet igen.


I allafall. Nu sitter jag här och tänker på prinsen som åkte i väg med Petter sen skulle han till Jimmy tror jag (Grabbar och tv-spel, ni vet vad jag menar). Men jag får nog träffa honom igen senast på tisdag. Om han inte dyker upp i kväll. (Man kan ju alltid hålla tummarna.) Eller kanske om han skulle ta sitt förnuft till fånga och stanna hos mig hela helgen. Det skulle vara super duper bra.


Jag kom på nu också att jag är sjukt sugen på Max. Väldigt jätte sugen. Hmm.. hur ska jag lösa de problemet? Jag har ju Max ganska nära och jag har bil. (Dock inte för mycket bensin, men lite) Där är problemet igen pengar. Ligger efter nu sen jul. Också fick jag en el-räkning fårn Gävle som jag inte hade räknat med.
Den var på saftiga 1500 kr. Fast vi delade ju på den. 700 kr var, men de sved lite i plånboken.


Nu är de nog lite tv/film dags. Hockus filijokus.
Natt!

Av L - 18 februari 2008 16:59


I lördags vart de en "plopp upp" gå ut på stan kväll. Innan de satt vi Jag, Elin, Linda och Tessan hos Tessan och myste. Sen kom vi på idéen att gå ut. Ja tyckte vi och så blev de. Pank som man är så gick de tydligen bra i allafall. Vi drog till "ollan" men vi gick snabbt vidare till Aveny. Skoj. Mycket folk. Eller inte mycket men mer folk. Och sen träffade jag på några vänner till Björn. Trevligt. Hehe. Daniel var trevlig som alltid. Men hans vän var jobbig. Han ville mer än allt i hela världen att mina kära tjejkompisar skulle med på efterfest.
Men så blev de inte. Vi var trött och vill mer än allt bara hem. Sagt och gjort så gick vi hem. Fast en visit på Max så klart först. :o)


På korgen så tappade vi bara bort varandra och större delen av tiden gick åt att försöka hålla Elin borta från någon person. Som hon till och med drog in på "ett tjej ställe" där bara tjejer får vara. Och när jag inte vaktade Elin så letade jag efter alla. För att alla försvann hela tiden.
På max var de en lite gumma som vräkte i sig lite för mycket pommes och hembugare och kräcktes. Och hörrni! DET VA INTE JAG. HAHA Det var en annan med samma namn som mig. :o)


När vi skulle sova så sov vi hos Elins pappa. Vi orkade inte belata taxi för flera hundra hem till mig. Vi tre. Jag Linda h och Elin sov alla tre i en hörnsoffa. Det var lite trångt men de gick. Fast efter ett par timmars sömn så sträckte Elin ut benen rak över hela mig. (som för övrigt låg i böjen och sov, jag på kortsidan och Linda h på långsidan)
Platt som en pankaka så fick jag ur mig "-Elin du kan inte ligga så här" då drog hon in benen igen. Men de tog inte många minuter innan hon gjorde samma grej igen. Hehe. När Elins pappa hade klivit upp så la vi oss i hans säng alla tre. Det är ju en dubbelsäng så det var gott om plats. Men jag fick ligga i mitten. Huuuaaa... Elin la sig så nära mig man kan ligga en annan person. Och de var sjukt jävla varmt!


I går kväll när vi kom hem till mig Linda h och ja så skulle vi kolla på film men i stället så ställde vi oss och började renovera hallen. Vi var så duktiga. I varsina mjukis byxor och t-shirt stod vi där tills vi lessnade. Då blev de film. Men vi håll på att somna.
Då åkte vi och köpte en pizza. Efter den kom Drickad och då kollade vi på två filmer och sen somnade vi. Då var vi riktigt trötta. Kan jag lova.


En sak till innan jag slutar skriva för i dag.
Jag saknar dig prinsen! Du skulle ha varit här hos mig. NU!


Men tingalong alla nu blir de film och chips. Va på rusta förut och hittade bacon chios och sånna dära majschips med någon god krydda på.


Av L - 14 februari 2008 20:16

Haahaa.. jag vet inte riktigt hur Hogatjacka stavas men vi kan väl låtsas att det stavas så här. :o) Nu ska jag ta rallybilen som Hybban har lånat ut till mig och åka en sväng.Hon är så goooooo gumman!


Jag har fått två "Alla hjärtasdag presenter" i dag nr1: Hybban lånar ut sin bil för hon är out of town i ett dygn. Go rumpan. Och nr2. En heliumballon. Utan Tiger Anki Ankas Karls pojk. Lilla  pluppen.


Nu ska jag åka de ringer nu så... TJAOOOOO

Av L - 14 februari 2008 10:59

nu ska jag gå till jobbet snart,jag är trött och vill inte jobba. Och det sista jag vill är att gå!


Alla hjärtans dag = Jobba till kl. 20 Jippi! Fast Alla hjärtans dag är ju inte så speceill mer än att man kanske ska mysa till de med sin käraste. :o) Annars då? Jo, det är lung somnade inte först kl. 3.30 typ i natt. Låg och pratade med Björn i nästan en timme. Mysig Lilla Prinsen min! Jag ska nog ta och gå nu, och ringa Björn

Av L - 13 februari 2008 17:42

Nu ska jag bli bättre att skriva igen. Fan, de har varit så snålt på inlgg på slutet. Men de blir lätt så när man jobbar och jobbar sen när man kommer hem så är man så trött.Men det tror jag att det flerst som jobbat någon gång i sitt liv kan lista ut ;o)


Jag kan berätta lite om vad som har hänt sista tiden med mig och min Rockbrudar. Angie "Rockpärlan" hon håller på att tar körkortet, duktigt värre. Hehe Men på tiden också. Äilin "Rockfilur" hon ligger just nu hemma med magsjuka. Men annars så jobbar hon också. Mesta dels. Men öven pluggar när hon känner för de. Hon hålle rpå att fixar lägenhet också. Hon ska flytta i hop med Hybban och En tjej Disa. Hybiz (Hybban) "Nice Rockstar" Hon pluggar och pluggar.
Hon är nog den av oss som kommer att ha toppen betyg snart. För hon är välsigt duktig hon. Också håller hon ju på tilsammans ed de andra två på med flyttplanerna. Bea "Lilla rockstjärnan" Hon vaerkar vara ute i stan varje helg nu :o) hehe.. Jag ahr inte pratat med henne så mycke. Men hon verkar överleva livet hon också, sånn tur :o) Katta "Äkta jävla Rockstar" hon nor i Gävle, Valbo. Jag har inte pratat med henne på ett tag nu. (Ring mig Katta!) Jag har inga kash på telefonen så jag kan inte ringa
och bli uppdaterad. Hehe. Om livet där nere. Men jag ska nog ta redan på mer snart.


Björn sa något väldigt trevligt i telefonen för en lite stund sen. Men vad de tänker jag inte alls skriva här. Men det gjorde att jag har ett leende på läpparna ett tag till de kan jag lova. Han är så söt när han vill vara de. Hehe. MEn de han sa nu de betyder mycket för mig. Och det kommer jag inte att glömma lilla gubben ;o) Hehe.



Jo, jag brukar läsa andra bloggar när jag ska sova. Det är ganska roande. Kan jag lova. En som jag inte läser så vidare ofta heter blondinbella.se. Det är en 17 åring från Stockholm som tror hon äger hela världen och tror hon ör en kändis. Men ja, läs själva och skaffa en uppfattning. Knasig brud.


En annan är en jävligt blåst brud som har väldigt mycket problem. Hon skriver typ varje dag att hon ska ta sitt liv. Men i början tyckte jag de var hemskt sen läste jag mer. OCh varför hon mår dåligt är för hennes föräldrar bla. Att de skäller på henne osv. Men de skäller för att hon skolkar, hon äter inte, hon skiter i allt, hon glömmer bort att söka till gymnasiumet. Haha ja. Är de konstigt att en förälder är arg om barnet beter sig så? Nä... det tycker inte jag. Hennes blogg heter eradicate.bloggagratis.se


Enjoy!

Ovido - Quiz & Flashcards