Alla inlägg under januari 2009

Av L - 16 januari 2009 08:31

Jag vet en film som jag tycker ingen av er ska se!

Jag och B såg Booeyman 3 för ett par kvällar sen och jag såg väl kanske om jag har tur halva filmen. Inte en sekund mer. Blundade väldigt mycket.

Så ni som känner er redo för en rysare med läskiga monster. Som rycker så där läskigt, HÄR HAR NI FILMEN!
Av L - 10 januari 2009 18:17

Ja jo.. det va ett tag sen nu. Och jag vill nog säga att ett och annat har hänt. Jag börjar väl där jag slutade - Julafton!


Julen 2008 ur min synvinkel:

En underbar julafton med alldeles lagomt med bra julklappar. Gps, dricksglas, en väska, krämer, pengar, mm.. Vi åt julmat tills vi trodde vi skulle spricka, som vanligt på julen. Efter allt "julfirade" så drack vi lite drinkar och mums. Jag blandade tre mjölkdrinkar (en till mamma, en till mig o en till syrran) men det slutade med att dom drack gin o tonic och öl i stället. Så Linda fick dricka upp alla själv. Tillsammans med cidern som jag hade öppnat. Så ni fattar nog hur de slutade...

Och jag fick träffa Katta.!!!!!

Dagen efter julafton är de som alltid.. JULDAGEN!

Japp, även denna dag skulle sluta som många gånger förr, på mittis. :)

Skoj som tusan att träffa alla som man inte träffat på väldigt lång tid. Men mittis är kanske inget för mig. Men någon gång i bland, de är helt OK. Förfest hos AK o kicken. Det var trevligt.

Det var väl julen de.


Nyår:

Gott nytt år alla. Jag och ett gäng till tog våra systemkassar och åkte till Angie! Som alltid i detta hus blir alla väldigt mcyket jätte fulla, och oftast glada. det var mer eller mindre, mycket trevligt. Även där. Tack för det partyt! Det måste vi göra om. :)


Och nu måste jag tänka.. vad kommer efter nyårsafton..?

Jo.. just de ja.

Min lilla syster fyllde år.


Syrran 18 år!!!:

Jag och Jenny... för fest hos mig. Sedan förfest nr.2 hos Elin. Så vi fyra tjejer (Jag, Jenny, Elin o Lina) tog på oss dansskorna och gick ut på krogen. Beställde taxi till 23.45 Jenny fyllde år på söndagen den 4. Först gick vi på Dallan. (där Rikard va) Vakten stoppade oss alla i dörren och frågade efter leg, på alla. På våra så nickade han bara, men på Jenny stannade han upp och funderade. Så till slut sa vi "Ser du inte att hon fyller år nu! " Han tog upp sin telefon och kollade klcokan. Det va 3 minuter kvar. Han bjöd in oss andra men sa att Jenny skulle stå där i 3 min, och flinade åt oss. Men han ändrade sig ganska snabbt när tre tjejer och en Rikard stog och skrek på honom att släppa in henne.  Där inne fick hon en drink av en kompis till oss, som hon gav bort för den va äklig. De är min syster de. ;)

Sen gick vi till krog nr2 (säger inget namn) Där är de i allafall äldrae än vad Jenny är. Men men världens snällaste vakter, och får att hon fyllde år, så fick hon komma in. Där dansade vi till vi storknade.


Det va lite uppdate.. Jag har mycket mer att skriva. Det är ju så länge sen. Men jag har inte tid just i dag. Men puss å kram på er. Höres!

Ovido - Quiz & Flashcards