Alla inlägg under augusti 2008

Av L - 28 augusti 2008 19:53

Ohh jag har köpt så jävla nya fins super snygga skor i dag :)

Ohh längtar tills jag kan använda dom på riktigt! Svart stövlar med massa remmar och grejs på.. Och så har jag köpt ett par svarta jeans till dom och en röd skjorta. Ap snyggt!


Av L - 26 augusti 2008 17:27

Ny mobiltelefon, Jepp


 Jag har som ni nog listat ut köpt mig en ny nu som jag hoppas ska funka så länge som möjligt. Och den ska inte tappas i golv eller liknande. Absolut inte tappas i skurhinken som jag även har lycktas med någon gång med andra telefoner, eller handfat/dioskhoar, som jag också har lyckats med innan. Men nu ny telefon och kanske lite mindre otur? :)


Ja annars då?

I dag jobbade man kortis. Skönt. Skönt som fan! Lite sleten och trött kanske jag är om jag ska vara ärlig. I går var jag och hälsade på lite hos min kära kära vän Apan :) Rockamocka A. Ett par glas vin någon snaps sedan inget mer, sedan hem också sova med Prins von B. Lite flipperspel vart de det är helt sjukt skoj. I går på jobbet gav jag ett "packet" till A. Efter som hon hade fyllt år. Jag höll på att fylla på min tandpetareframme på disken och då tog de slut. Så där stod jag med en tom liten låda och va bara tvungen att hitta på något. :) Jag fyllde den med salt. Det gick nog i kanske 5-6 dl. Sedan skrev jag en lapp:

Grattis! Från A-dong (skrev något sånt kommer inte riktigt i håg.)

Sedan ställde jag den på A:s kassa och gick till mitt kök. A hade gäster just då. Sedan kommer hon in i mitt kök och såg ganska besviken ut. Hon hade blivit väldigt glad och skulle skaka på den innan hon öppnade paketet. Så hon hade fått slat full kassan. Hehehe... Bra jobbat Linda!


I dag har jag köpt nya fina disko dansar högtalare+en subb till dator. Det lär jag nog få ångra när jag ska få sitta och lyssna på spelade hela nätterna. Men för min skull så vart jag nöjd låter faktiskt riktig bra för att kosta 300 spänn. Men något disko till dom vet jag inte. Jag har nog heller disko till de "vanliga" till steron.

Av L - 25 augusti 2008 08:21

Jobbig helg!

JOBBIG HELG SOM FAN!


Fredagen med HårdRockaren Malin(som alltid blir de kalas!);

Satt hemma hos henna tre brudar och drack vin hur kan det sluta? 

(Hade skjutsat Prinsen till uppöver igen. Saknis honom)

Men det slutade mycket bra! Vi sov innan kl.00 :) En gick på krogen och drack teqila, Haha. Vi var lagomt packade, hade disco till Korn. Stökad ner som i helevet! Men roliggt de hade vi. Ni ska veta att det kan vara så roligt att stå mitt på golvet och skrika sig less till Korn.


Lördagen med Hybba;

Öhhhhhh....... Hmmm.... Schyy!

Punchsnapps, grogg, cider och gud vet vad! Disco disco dansa dansa!


Söndagen; Jobba jobba, energidricka *2, Cheesbrugar till frukost *2, RockamockaStar A FYLLDE ETT ÅR TILL!

(Men kalaset till henne blir på lördag... ohh..)

Men jag överlevde den dagen också. Björnen kom hem han såg grymt sleten ut.. hehe lilla söten. Han hade hitta lite vin på lördagen. Hah ha. Kan ju tänka mig hur de va. :) Hämtade bilen hos Hybban efter jobbet tog driven i Birsta Maxet. Och åt ännu mera skit mat. Men i bland måste man helt enkelt. Och i bland är det jävligt gott! Men en lite tragisk händelse förekom i går. När jag skulle gå hem tappade jag min skit telefon i golvet. Sedan den stunden så startar den aldrig mer. STENDÖD! Så i dag kanske i morgon blir de en ny vacker lite hjälpreda. Men alla dessa finneser som man kan tänka sig att man inte kan behöva.


Måndagen;

LÖNING! Jag fick pengar även denna gång. (Tacka gudarna för de.)

Klev upp med Prins von B och ska väl klä på mig snart. Har inte orka göra de än. Ska väl gå mot A snart. Snart sanrt snart......  Lite huvuvärk i dag tror ja. Kanske jag har blivit bakis? Haha... På måndagen. Ni hör ju vilken helg det har varit. Helgen innan löning det är en farlig helg! Drick inte alkohol denna helg igen.

Av L - 22 augusti 2008 13:13

förutom att jag i dag lekar "hemmafru" så har jag ett jävligt dåligt humör i dag eller kanske till och med dålig självkänsla i dag.

(Händer inte ofta bara när jag har min funderadagar)


När jag ser hur det går bra för alla andra så blir jag bara less. Inte på alla de går bra för. Jag är glad för eran skulle. Utan jag blir less på mig. Känns som jag i bland borde och har gjort mig förtjänt av ett pistolskott mitt i pannan.

Jag är duktig på att kvadda saker det kan jag lova och svära på! Men jag är ännu duktigare på att glömma problem och bara låtsas som de inte finns. Och hoppas att tiden läcker alla sår. Men riktig så är det ju inte alltid.

Men jag håller tummarna. ;)


Av L - 22 augusti 2008 12:32

Lediga underbara dag!


Håller är att bli värsta jävla husmor. Jag har börjat diska innan det blir fyra olika nyanser av möggel, jag har börjat laga mat hemma i stället för hämtmat och just nu håller jag på att bakar bullar. Oj oj oj..

(Vilken inverkan det har på en att bo med en annan, man vill nästan ha lite ordning då.) Man är väl en värsting trotts allt!


Tänkte försöka värsta lite med brudarna i helgen också. För se hur de planerna slutar.  Totalta fyllesvin som tror dom är skit coola och kan/klarar allt. Svar JA! Thats me when i´m drunk! Men vi får se hur mycket dricka det blir. Kanske inget alls, kanske man ska försöka vara trevlig? Ja, det kanske inte skadar någon. Men hur kul är de då? Bättre att vara odräglig, kaxig och försöka dänga folk.  :) Tur att alla inte är som mig. Haha...

 Nä vi får helt enkelt vänta och se.


Nu ska jag ta ut en plåt ur ugnen och se in det är ätbart.

Bajs bajs!

Av L - 21 augusti 2008 19:51

Torsdagen den 21 augusti....

snart är de löning, undra hur mycket det rullar in på konto. Inte för mycket antar jag. :)


Det här Rockstjärnan har inte haft för sig så mycket dessa dagar. Mest jobbat och sovit/kolat på film.

Jag hade besök här i tisdags föresten. Rikard och Jonna.

(Rikard är en liten liten rakad, tatvattenbuffel som bufflar på allt och alla, Jonna är han dotter på bara ett par år som är skit söt och hyperaktiv)

Dom sov över här hos mig och Björn. Det var trevligt men kanske lite trångt. Hehe... det vet nog alla som har varit hos mig även om lägenheten är på 45kvm eller något sånt. Vi proppade i Jonna drica, godischips och sånt gissa om ungen va speedad. Det gör jag aldrig om! :)

Av L - 19 augusti 2008 11:28

I dag är Pappas fördelsedag.

Grattis till honom :)


Annars då?

Jo jag börjar jobba kl 13.30 i dag. Kan inte påstå att jag är så värsting sugen på att jobba nästa så le att jag skulle vilja vara arbetslös eller något åt de hållet. (Men de är bara vad jag funderar på när jag är le, inget jag ska bli.)

Har varit ledig i tre helt underbara dagar. Så förjävla skönt!!!!!!


I går fick jag och Björn främmande Rikard och Jonna sov här. Det var skoj. Hehe.. sen kan man ju funderar på hur skoj de är när man proppar i en liten flicka (på bara ett par år) först dricka och sen en massa godis och chips. Mm.. gissa om hon va hyper. Hon sprang verklingen mellan väggarna här. Men men så är de det är ju ett barn.

Jag och Jonna blåste såpbubblor i gårkväll. (Jag hade fått från Max) så jag gav dem till henne. Gissa om hon diggade dom. Så hon fick ta med sig såpbubblorna när de åktre i dag. Jag tror nämligen att de roar henne mer än mig.  

Av L - 18 augusti 2008 14:37

Ja snart är de mitt nya motto.

Haha, i flera dagar nu har jag druckit ett glas vin varje kväll. Inte mer inte mindre. Bara ett. Gott gott i gott gott! Björn (den helt underbara) köpte två boxar vintill mig för två veckor sen eller om de va tre veckor sen... kommer inte riktigt i håg. Han sa att jag fick dricka men inte bli full :P (Fast de var ett skämt för de va en fredag. ) Men jag har i allafall hållit de. Inte blivit full alls. Hehe.. Men jag lär väl lyckas när de som minst passar. Men man är väl en Stjärna ;)


I dag är de en "Min bil vill inte starta"dag. Vi trodde vi hade hittat felet i lördags men inte. Fy fan vad surt! Men den funkade hela helgen även på lördagen när vi va ute i flera timmar och fiskade efter dopet. Men de väa väl bara lite tur antar jag. Det hade ju förmodlingen varit mindre skoj om den inte hade startat mitt ute i skogen.


När vi va ute och fiskade på ett ställe så hann vi bara blöta krokarna sen knakade det i skogen bakom oss, väldigt nära. Det var litttte läskigt. Ush!Ush! Och det va ingen lite kvist som gick av. Vi trodde att det va en björn. Senare pratade vi med Björns mamma och då berättade hon att det bor en mamma och två bäbisar där vi va. Jippi!

Skit på er att jag åker dit igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards