Alla inlägg under oktober 2008

Av L - 28 oktober 2008 11:06

Japp, som sagt så åkte Björn till bräcke i Fredags och min syster kom hit på Lördagen. Helt Okej. Roligt att se henne.


I går tvättade jag min bil. Som troligast va den skitigaste i hela Sundsvall. Utan problem att det var så smutsig. Men nu är den ren och jag hoppas den håller sig så ett bra tag. När min bil stod på jobbparkeringen (Birsta parkeringen) Så hittade jag bara en som va i klass med min bil. Haha.... då har man lyckats!


Just nu sitter jag och kollar ut genom fönstret och gruvar mig som fan att gå till jobbet. (Tänkte ju vara nyttig och gå idag) Men gissa jo det spöregnar ute, fy fan vad skoj. Så typiskt.

Av L - 25 oktober 2008 21:10

i love you i love you i love you.

Av L - 24 oktober 2008 20:30

Jo, det är så här att det är fredagkväll och jag sitter hemma.. ENSAM också.

Skönt? nja.. kanske inte speciellt. Tycker jag. Men men.. hemma är jag i allafall och lika bra är väl de. För i morgon måste jag vara ladda på jobbet. Och jag måste ladda grönsaker också för den delen. :) Men inga problem man är väl "Super Grönsakshackaren". Innan de andra hunnit blinka med ett öga 10 gånger så har jag hunnit hacka flera kartonger purjolök. Bla. Jajémen Super kvinnan de är jag de. ;)


Nä men lite allvar nu. Jag har tråkigt, är trött men ändå väldigt rastlös.

-Björn kom hem!

Ja, det är förmodligen han som saknas. Bara för att han är borta en helg igen. Kom hem, kom hem, kom hem!

Ja annars då? Jo, lönings fredagen var ingen katastrof. Det Tackar jag Gudarna för! Tack tack.

Men vad ska jag nu hitta på? Sitta vid dumburken? Spela tv-spel? Dricka lite mums? JA, jag vet inte alls. Ska väl fundera på de en stund till tills jag somnar. Och sedan vart problemet lös av sig själv.

I allafall så köpte jag den snyggast tröjan i hela världen i dag. Jag lovar den är grymt snygg! Så jävla snygg! Det är en svart munkjacka med en massa döskallar på ryggen. Så fruktansvärt läcker. Och det tror jag att alla ni som läser också skulle tycka. :)

Köpt på Carlings och kostade 399:- Yeah!

Gå ut hårt och bara ökar.


Av L - 24 oktober 2008 08:28

I dagarna som har varit har jag pratat ovanligt mycket i telefonen. Haha

 Helt sjukt.


I tisdags va jag med Anglica på Tigers innebandy träning som han har börjat på. Det va trevligt. Bara att sitter ner och prata en stund om allt i mitt liv och allt i hennes liv (som nu va väsentligt och vi inte redan visst) ungefär. Ni vet väl hur tjejer är. Medans vi satt och pratade så kämpade Tiger som den Innebandystjärnan han, är ute på planen. Han va helt svettig när vi skulle åka hem. Men jag tror att han tyckte det va roligt. Det hoppas jag för i så fall kan ju jag och A ha "innebandytränningsdate" varannan tisdagkväll. Jag jobbar ju varannan.

Saknar ju det lilla sprätten nu när vi inte ses varje dag. :)


i onsdags va jag ledig och jag gjorde inte så många knop då. Va hemma sov väldigt länge, klev upp diskade innan Prinsen kom hem. Då hade jag ju i allafall gjort något ;) Sedan så hände de inte så mycket mer.


Nu har jag sett filmen Wall.E den va faktiskt ganska bra. Men den va inte som jag hade tänkt mig. Men helt klart se värd. Men Chimpmunkarna är väl ändå bäst i hela världen!


Nä tro (om du ska hjälpa mig ru**a upp ett stånd)  om jag ska gå och sminka mig lite för en längre arbetsdag.

Ja, det ska jag!

Hörs hej!

Av L - 24 oktober 2008 08:12

Poff... Fredag!


Japp, då va de lönings fredag.

Och min syster kommer i morgon troa ja. :)


Undra bara hur hon hade tänkt ta sig hit.

Av L - 22 oktober 2008 15:06

Svallianka

 Vad tråkigt jag har.

Jag funderar helt ärligt på att ta mig en låååång promenad. Ska bara vänta på att telefonen med musik i ska få ladda lite mer batteri. Vill ju ha lite musik när jag går. I dag är jag riktig sugen på att äta ute. Kanske på Ollan eller något sånt. Men vi ska höra med "bank mannen" med det gyllenekortet om han vill de. För själv shoppade jag lite i går så jag har typ 50 kr kvar nu. Kanske. Fast nu har jag använt upp dem också. Så snabbt gick de. :)


Nä, nu ska jag ringa lite. Hörs hej!

Av L - 22 oktober 2008 15:01

kl. 15.01 pip!


Krusijopp maj Linda Shojovi



Av L - 21 oktober 2008 08:52

snart kommer min lilla syster hem. :)

Till helgen! Hoppas hon kommer förbi här också som hon sa att hon hade tänk. Annars får jag väl ta ett rallyåk till Fräna Fränsta.

Ovido - Quiz & Flashcards