Direktlänk till inlägg 18 september 2009

God dagens Fredagen

Av L - 18 september 2009 13:24

Ja då var de äntligen Fredag!

Skönt som fan, får man väl lova att säga.


I morsé va jag på SEB tryggaliv intervju. Det gick bra tyckte jag dom jobbar väldit likt oss på Telia. Så om jag får jobbet blir de inte såå stor omställning. Och dom verkar vara jätte glada och gulliga dom jag fick träffa. Så om jag får jobb där blir jag glad. Känns lite konstigt att behöva byta jobba när man trivs så bra som jag göra här på Telia, men vad ska man göra? Så är de i bland. Och i dag är ett i bland. :) Igen.


I går va jag bitter och deppig så då vad de ingen idé att skriva för då skulle ni bara fått läsa massa skit som jag tänker och tycker. Så de hoppade jag, i stället drack jag alkohol framför tven och kände mig ensam. så var de med den saken. Tror kanske jag ska fortsätta med de i kväll. Om jag kanske inte umgås med typ Äilen, kanske... Eller vem vet. Men om inte de blir Äilen, Hybban eller någon annan söt vän så ska jag sitta i min lägenhet själv och dricka ensam! För de känns bra! alla problem försvinner bara ur världen på ett par minuter. :) Så bra!



Ja... lite bitter är jag i dag också.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 6 oktober 2011 13:14

Vi rullar igång den igen. Och jagr ska berätta allt. ;D Denna helg vill nog ingen veta något om.. mer än att va i Ånge. Tragiskt nog så åkte vi dit upp, och hur bra idé va de då.. Den va åt helevete. Slutade i ett helevete också. Fast i ånge mitt i n...

Av L - 30 september 2009 17:53

Nu har jag städat skrivbordet på Telia, det är rent. Från papper, post it lappar, nålar, roliga figurer. Ja nu är halva steget mot nytt jobb taget.   Men jag ska ha med mina rolga figurer som jag ritat under ett par samtal på Telia, jag ska hänga...

Waw

Av L - 30 september 2009 09:46

jag hittade en helt sjuk sida. http://www.apg29.se/ Det finns en blogg där... helt för mycket! Dom är uppenbart kristen eller något sånt, och dom är ju sjuk!   Linda lever... Men de är väl inte så mycket mer. Jag har varit hel sjukt trött eft...

Av L - 24 september 2009 12:42

  i går när jag va hos tjejerna så berättade Hybis om rånet. De är som alla skriver som om de skulle vara en film. Men fy fan vad häftigt! Jag är lite ledsen att jag inte hade fått idén och att jag hade resurser till att genomföra detta. Dessa männ...

Av L - 22 september 2009 19:02

Jag har haft ont i magen.. vet inte varför. Om jag äter för ojämnt eller om de något annat trams. de går nog till sig. i dag fyller stefan år. Men men.. Födelsedagsfest på lördag?   Jag ar en nyhet men de säger jag i morgon!   Jag ska baka ...

Ovido - Quiz & Flashcards