Alla inlägg under maj 2009

Av L - 13 maj 2009 21:01

Ja.. nu då?


Det har blivit lite väl mycket grogg och drink drickande. Samtidigt som man tar sig til jobbet för att jobba 8 timmars dagar. Hur orkar man?

Men de är väl så att för att slippa tänka så tar alla till diverse saker, i mitt fall. Grogg. Haha.. Eller jag vet flera fall. Jag sitter ju inte ensam och dricker.


Men men.. de senaste veckorna har varit händelserika. Minst sagt!

Har nog inte varit hemma mer än ett par dagar sedan tre veckor tillbaka, typ. Något sånt. Kanske man ska rycka sig i kragen och börja göra något mer än att (som mina dagar ser ut nu) jobba, träna och avsluta med oftast dricka. Men jag har blivit duktig som tusan att gå och träna. Jag r där nästan alla dagar utom på helgerna. Fast hur mycket lönar de sig då? Inte ett skit när man får inte en massa alkohol.


Aja.. nu ska jag ta och kolla på tven igen, och hoppas de finns något bra. Dock har jag inte för hög förhoppningar. Love&peace

Ovido - Quiz & Flashcards